Thursday, January 3, 2008

hakikat

hakikat...

kata2 dari zharif..

"kadang-kadang orang yang kita sayang,tidak semestinya dia akan sayang kita sepertimana kita sayang dia

Dan kadang-kadang juga orang yang sayang kita,tidak semestinya kita tidak boleh menyayangi dia sepertimana dia sayang kita.."




bukalaa mata kita seluas yang boleh,
dan lihatlaa di sekeliling kita k,
maybe kita tidak pernah perasan ada org yang sangat menyayangi diri kita ini..
tapi kita sibuk menyayangi orang yang tidak akan sayang kita.
dan terimalaa hakikat yang bahawa dunia ini sphera
dan jodoh pertemuan di tangan ILAHI
dan kita sebagai hamba dia hanya mampu berusaha dan merancang..
sebaik-baik perancangan adalah perancangan ILAHI..
YAKIN pada si DIA yang satu.

p/s=aku x jiwang,aku neutral ..just terfikir and rasa cam nak tulis perkataan ni...





5 comments:

Unknown said...

hakikat...
aku mmg best..tp ada org lain lg best..
sobsob..
sukarnya menerima hakikat..
hohohohoho :p

mr.identity said...

кто вы?hehehe

AmiE said...

zharif..bc entry ko ni buat aku ters lebih lonely dr biasa di pg yg gelap ini..

btw, aku ske line ko..=)

mr.identity said...

haha kenapa rasa lonely pulak??

Zackyun said...

kalau kita sayang sesorg dengan ikhlas...kita tak akan pedulik jika dia syg kita balik ke tidak.

kerana itu namanya sug tak ternilai harganya.hy Allah shj yg mampu mbalasnya =)