Sunday, January 27, 2008

aku yang selfish

assalamualaikum..
wahh at last aku baru abis exam..4 winter exam..banyak sungguh..
dalam masa minggu exam ni laa aku betul2 concentrate..x pk pasal org lain,perkembangan dunia luar or hal2 org lain..wahh..aku seperti jadi budak nerd time tu..am i NERD??hehe..
may be kot masa winter exam tu...hahaha.24 hrs ngan buku..dah mcm gf aku lak buku tu..

"makan buku,tido buku , mandi buku"

aku setuju laa dengan apa ayah aku cakap..

"bukan senang nak dapat senang
dan bukan susah nak dapat susah..."


hehe..mmg susah nak jadi senang ni..aku terpaksa bersengkang mata,tidur kurang..lebih kurg 4 jam je sehari..mak oiii...susah2..walaupun dah ada time table yang di buat..
tapi rasa cam x cukup masa jee..kenapa laa satu hari bukan 30 jam kan?heehe
kenapa 24 jam je....

tp time minggu2 exam ni laa,baru diri aku yang hina ini dekat kat ILAHI..baru laa time tu sibuk2 cari bantuan dari Pencipta ku yang satu..jahat sungguh perangai aku ni..time senang aku hampir lupa kan DIA..time susah baru nak cari DIA...

cuba bayang kan..

kalau aku buat benda2 camni kat manusia..sure manusia tu benci gila kat aku and x nak dekat langsung kat aku..tapi Pencipta ku ini dengan sikap Maha Penyayang dia..dia masih menerima hamba dia yang SELFISH ni....hamba dia yang hina ni...
tapi terima kasih ALLAH kerana memberi result keputusan yang terbaik untuk winter exam ku kali ini...

aku SELFISH ke???

wahh terasa diri ini terlalu hina..sbb aku dekatkan diri aku pada DIA hanya pada time susah je..
kenapa laa jadi camni??dunia betul2 mempengaruhi kehidupan kita masa kini..
so nak salah kan dunia???hahaha..biasa laa manusia kan..x pernah nak ngaku salah..suka jee mencari alasan sapa salah dan sapa nak dipersalahkan...hehhe tulah manusia...
aku yang bersalah..
wasalam...

hambamu yang SELFISH dan hina
terima kasih ALLAHkerana memberi peluang lagi kepada hambamu ini...
terima kasih ALLAH kerana sudi memberi keputusan yang terbaik untuk winter exam ku ini

"no pain no gain"



selfish videoclip

No comments: