Thursday, May 29, 2008

exammmm

At last, aku abis pun 5th year,berat and penat gak 5th year ni...
skrg baru aku leh tulis blog,.tetapiiii aku kena prepare utk exam so sama jee mcm rasa x cuti.......
wahhhhh exam lagi.rasa mcm nak menjerit
.hehe..dan x sabar nak balik malaysia...
aku balik on 28 june...x sabar nak mkn sate,mee rebus,laksa johor,ikan pari bakar or masak merah,tempe goreng my favourite,dan ayam percik....byk lagi sebenar nye bermain kat minda aku ni.....
hehe tp nnt bila dah balik msia,hanya minggu pertama je seronok makan,lepas tu dah malas....ni nama nye foodsick bukan homesick...hehehe

so sekarang ni,aku lepak kat bilik sambil prepare utk exam.EXAM.......exam lagi...
ko datang aku risau,
ko pergi aku risau,
ko x datang pun aku risau,
ko x abis pun aku risau,
camne pun aku tetap kena jumpa ko,,,
untuk menghilangkan rasa risau dalam diri aku ni
exam...exam..exammm

good luck examm..to all of you....
satu post blog yang ringkas dan bosan...hehe

No comments: