Saturday, April 16, 2011

aku tau tapi aku x tau

Ya Allah
aku x tau betapa byk dosa yang aku dah buat
aku x tau apa azab yang akan aku terima
aku x tau bila aku hendak berhenti dari buat dosa2 besar ni ya Allah
aku x tau di mana penyudahnye
aku x tau apa yang aku ingin dalam hidup ini
aku x tau aku layak di gelar hamba mu
aku x tau apa yang aku buat skrg ini

aku tau tapi aku still melakukan
aku tau aku umat mu tapi aku melupakan mu
aku tau aku mengingkari nikmatMu tapi aku tetap terus mengingkarinye
aku tau azabMu tapi aku x cuba utk elak kan diri dari azab Mu
aku tau ajaran Mu tapi aku tidak mengamalkan
aku tau syurga dan neraka tapi aku tidak cuba mendekati diri ku ke syurga mu
aku tau siapa aku tapi aku tidak cuba mengenali diriku

ya Allah bila semua ini akan berakhir
adakah aku berakhir dengan agamaMu or bukan?
Ya Allah bantu laa hamba mu yang terlalu HINA ini

1 comment:

Kasih Firdaus said...
This comment has been removed by the author.